Kreativ dag.

En weekend alene med ungerne, betyder at man må finde på lidt forskelligt for ikke at kede os. Og Jonathan har jo en masse krudt der skal brændes af :)

Dagen startede med at han lavede lidt perleplader.




Alt imens Benjamin lå og hyggede på legetæppet



Jeg forsøgte mig med en perleskål, og den var han helt vild med så den skulle selvfølgelig ind og stå på hans værelse.



Helt spontant ville Jonathan altså holde Benjamin, så det fik han da lov til. Og jeg skyndte mig at få et billede af mine to dejlige unger sammen.



Lige et pletskud af lidt mere perle gejl, først de færdige skåle.




Og blot for sjov:



Til middag spurgte vi madpakke og gik hen til skole, hvor der er en god legeplads. Der blev rutschet, vippet, klatret, hoppet, gynget, spillet bold osv. Desværre vågnede Benjamin efter 20min og da han ikke ville falde i søvn igen, endte det med at vi gik hjem. Jonathan var dog ikke modløs, men havde hygget sig gevaldig og synes det var helt ok at vi skulle hjem.

Da vi kom hjem legede vi med LEGO, en lille by er under opbygning i stuen.

Da aftensmadstid nærmede sig ville han gerne se tegnefilm, så det fik han lov til, jeg tog så et billede af en dreng der sad og så en anelse træt ud ;)



Benjamin kommer godt op på armene, også knæene men det er endnu ikke lykkes mig at få billede af det.



Efter aftensmaden fik jeg meget bestemt at vide at han altså skulle holde lillebror igen :D
- så det fik han da lov til, og mor hentede (som noget helt nyt) kameraet.



Trods jeg er alene med ungerne, gik putningen super. Så nu nydes lidt aftenro inden natteroderiet starter igen.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

En helt almindelig fredag.

Tur i Legoland.

Halloween 2015.