25 februar 2011

Hvor er foråret dog henne?


Det er nok noget vi alle undrer os over, for nøøøøj hvor er det bare bidende koldt udenfor i denne tid.Dog er det opmuntrende at se alle de Erantis og Vintergækker der pibler frem i bedene


Jonathan er faldet SÅ godt ind i den nye børnehave, allerede efter et par dage fik han stor ros for de kunne slet ikke mærke på ham at han lige er startet Vi kan også mærke på ham at han glæder sig til at komme derned hver dag, så det er bare skønt.


Hysteri-turene (som vi har tillagt reaktion på alle de forandringer) er heldigvis stærkt aftagende nu, så vi er begyndt at få vores dejlige glade dreng tilbage, SKØNT!


Nu er vi jo faldet godt til i huset, så nu er der så småt kommet gang i kage-bageriet igen, en syssel der har været savnet af kvinden i huset Men billeder osv af dette vil stadig blot blive lagt på kagesiden (se under ‘links’)


Jeg sidder pt i borgerservice i Haslev hvor jeg skal sidde frem til jeg går af på barsel til maj. Og det er ganske spændende må jeg sige. Er meget glad for denne uddannelse og synes det er skønt at den blot bliver forlænget med den tid jeg går på barsel. Så der er noget godt at vende tilbage til

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

En helt almindelig fredag.

Tur i Legoland.

Halloween 2015.